Zamówienia publiczne1
Protokoły z otwarcia zapytań na dostawę materiałów budowlanych oraz środków czystości na rok 2020
Ostrów Lubelski dn. 10.12.2019r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na dostawę środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego do siedziby Zamawiającego
na potrzeby Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTROWIE LUBELSKIM zaprasza do złożenia ofert handlowych w postępowaniu poniżej 30 000 na dostawę środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego według podanej poniżej specyfikacji rzeczowej.
- Zamawiający
Powiat Lubartowski Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim
21-110 Ostrów Lubelski, ul. Unicka 5 tel. 81 8520040, fax. 81 8520040
NIP: 714 18 91 281, REGON: 00590562
- Przedmiot zapytania ofertowego
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego w 2020 roku do budynku Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do niniejszego pisma.
III. Termin realizacji
- Dostawy realizowane będą w terminie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r. lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia.
- Warunki realizacji
- Środki czystości oraz artykuły gospodarstwa domowego dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego w formie elektronicznej lub telefonicznie, na koszt Dostawcy.
- Zamówione artykuły winny być dostarczone do siedziby zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, winny posiadać najwyższą jakość czy wydajność.
- Termin dostaw do 3 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia przez Zamawiającego.
- Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.
- Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższacena brutto.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto podane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego pisma są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
- Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim zaznacza, iż Dostawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
- Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków oraz dane osoby uprawnionej do kontaktu z zamawiającym.
- Ofertę cenową należy złożyć do dnia 18.12.2020r. do godz. 09:00, w Zespole Szkół
w Ostrowie Lubelskim w pok. nr 4. lub wysłać na poniższy adres mailowy wraz z załącznikami. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Oferta cenowa na dostawę środków czystości oraz artykułów gospodarstwa domowego”. Otwarcie ofert nastąpi 18.12.2020 r. o godz. 09:15 w pok. Nr 4 Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim. - Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony mailowo.
- Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
- Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Rafał Wójtowicz
Tel. 81 8520040 w.30 /pn-pt 7-15/, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Załączniki
- Formularz cenowy – załącznik nr 1
- Wzór umowy – załącznik nr 2
Ostrów Lubelski dn. 10.12.2019r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)do siedziby Zamawiającego
na potrzeby Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTROWIE LUBELSKIM zaprasza do złożenia ofert handlowych w postępowaniu poniżej 30 000 euro na dostawę materiałów budowlanych
i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych) według podanej poniżej specyfikacji rzeczowej.
- Zamawiający
Powiat Lubartowski Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim
21-110 Ostrów Lubelski, ul. Unicka 5 tel. 81 8520040, fax. 81 8520040
NIP: 714 18 91 281, REGON: 00590562
- Przedmiot zapytania ofertowego
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych) w 2020 roku do budynku Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, wyszczególnionych w załączniku nr 1
do niniejszego pisma.
III. Termin realizacji
- Dostawy realizowane będą w terminie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r. lub
do wyczerpania przedmiotu zamówienia.
- Warunki realizacji
- Materiały budowlane i wykończeniowe (ogólnobudowlane, elektryczne
i hydrauliczne) dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego w formie elektronicznej lub telefonicznie, na koszt Dostawcy. - Zamówione artykuły winny być dostarczone do siedziby zamawiającego
w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, winny posiadać najwyższą jakość czy wydajność. - Termin dostaw do 3 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia przez Zamawiającego.
- Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.
- Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższacena brutto.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto podane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego pisma są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Możliwe zamówienia innego asortymentu w przypadku zaistnienia takiej potrzeby u Zamawiającego.
- Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
- Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim zaznacza, iż Dostawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
- Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków oraz dane osoby uprawnionej do kontaktu z zamawiającym.
- Ofertę cenową należy złożyć do dnia 18.12.2019r. do godz. 09:30, w Zespole Szkół
w Ostrowie Lubelskim w pok. nr 4. lub wysłać na poniższy adres mailowy wraz z załącznikami. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Oferta cenowa na dostawa materiałów budowlanych i wykończeniowych (ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych)”. Otwarcie ofert nastąpi 18.12.2019 r. o godz. 09:45 w pok. Nr 4 Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim. - Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony mailowo.
- Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
- Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
Rafał Wójtowicz
Tel. 81 8520040 w.30 /pn-pt 7-15/, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Załączniki
- Formularz cenowy – załącznik nr 1
- Wzór umowy – załącznik nr 2
Informacja o punktacji do pobrania na dole strony (załącznik)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty "Dostawa żywności do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim"
Informacje w załacznikach
Ostrów Lubelski 22.11.2019r
Protokół otwarcia ofert
Dotyczy przetargu na dostawę produktów żywnościowych znak: I-4244-012KA\2020
W dniu 22 listopada 2019r. o godz.13:30 zgodnie z ustalonym terminem otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego powołana zarządzeniem dyrektora Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim nr 24/2019 z dnia 22.11.2019.r. w składzie:
- Przewodniczący – Rafał Wójtowicz
- Członek – Ewa Kornacka
- Sekretarz – Elżbieta Pacek
dokonała otwarcia ofert w/w postępowaniu . - Termin składania ofert minął 21.11.2019r. o godz. 13:15
- Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków jakie zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
- Komisja stwierdziła, że w terminie wpłynęło 2 ofery przetargowe następujących firm/osób:
- Iglotex Kraków Sp. z o. o ul. Polska 20 81-339 Gdynia
pakiet nr. I- kwota – 24 237,10
termin płatności za fakturę - 28 dni
- REN Sp. z o. o ul. Tartaczna 3 26-600 Radom
pakiet nr. I - kwota – 23 700,68
termin płatności za fakturę - BRAK
Oferta odrzucona, niezgodna z SIWZ ( brak terminu płatności za fakturę)
Po dokonaniu otwarcia ofert zakończono jawne posiedzenie komisji bez udziału dostawców.
- Sprawdzenie kompletności oferty, dokonanie jej oceny oraz ocena dostarczonych przedmiotów zamówienia nastąpi w części niejawnej.
- O wynik przetargu oferenci zostaną powiadomieni listownie oraz zostanie on wywieszony na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Sporządził sekretarz komisji Elżbieta Pacek
Początek formularza
Ogłoszenie nr 622684-N-2019 z dnia 2019-11-14 r.
Zespół Szkół: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Ostrów Lubelski 08.11.2019r
Protokół otwarcia ofert
Dotyczy przetargu na dostawę produktów żywnościowych znak: I-4244-012K\2020
W dniu 08 listopada 2019r. o godz.13:30 zgodnie z ustalonym terminem otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego powołana zarządzeniem dyrektora Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim nr. 16/2019 z dnia 7 listopada 2019r w składzie:
- Przewodniczący – Rafał Wójtowicz
- Członek – Ewa Kornacka
- Sekretarz – Elżbieta Pacek
dokonała otwarcia ofert w/w postępowaniu . - Termin składania ofert minął 08,11.2019r. o godz. 13:15
- Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków jakie zamierza przeznaczyć na realizację całego zamówienia tj. (478005,00 zł) .
- Komisja stwierdziła, że w terminie wpłynęło 9 ofert przetargowych następujących firm/osób:
- Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys ul. Lipowa 7, 21-003 Ciecierzyn
pakiet nr. II - kwota – 81143,10
termin płatności za fakturę - 28 dni
- Masarnia z Ubojnią, Tadeusz Harasim, ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski,
pakiet nr. IV - kwota – 35752,82
termin płatności za fakturę - 28 dni
pakiet nr. IX - kwota – 62789,48
termin płatności za fakturę - 28 dni
pakiet nr. X - kwota – 54956,48
termin płatności za fakturę - 28 dni
III. Gminna Spółdzielnia „SCh” ul. Lubelska 15, 21-110 Ostrów Lubelski
pakiet nr. VII - kwota – 51233,49
termin płatności za fakturę - 28 dni
pakiet nr. II - kwota – 157945,01
termin płatności za fakturę - 28 dni
- EGGS Investment Sp.z o.o ul. Piasecka 49 21-007 Mełgiew
pakiet nr. VIII - kwota – 13781,25
termin płatności za fakturę - 28 dni
- „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15
pakiet nr. V - kwota – 71470,58
termin płatności za fakturę - 28 dni
pakiet nr. VIII - kwota – 17718,75
termin płatności za fakturę - 28 dni
VI . KABANOS Spółka Jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów, ul. Pod Borem 8, filia 20-234 Lublin ul. Mełgiewska 20a
pakiet nr IX - kwota – 58867,73
termin płatności za fakturę - 28 dni
VII. Zakład Gospodarczo – Handlowy „ ALICJA” Tomasz Traczuk ul. Hrubieszowska 54B 22-100 Chełm
pakiet nr. VI- kwota – 26316,15
termin płatności za fakturę - 28 dni
VIII. ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zo.o Panieńszczyzna, 21-002 Jastków,
pakiet nr. I- kwota – 48725,25
termin płatności za fakturę - 28 dni
pakiet nr. V- kwota – 72384,12
termin płatności za fakturę - 28 dni
pakiet nr. VIII kwota - 18 506,25
termin płatności za fakturę - 28 dni
Po dokonaniu otwarcia ofert zakończono jawne posiedzenie komisji bez udziału Wykonawców.
- Sprawdzenie kompletności oferty, dokonanie jej oceny oraz ocena dostarczonych przedmiotów zamówienia nastąpi w części niejawnej.
- O wynik przetargu oferenci zostaną powiadomieni listownie oraz zostanie on wywieszony na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Sporządził sekretarz komisji Elżbieta Pacek
Początek formularza
Ogłoszenie nr 615891-N-2019 z dnia 2019-10-29 r.
Zespół Szkół: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Ogłoszenie nr 510218926-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.
Zespół Szkół: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595003-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 59056200000000, ul. ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 852 00 40, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 81 852 00 40.
Adres strony internetowej (url): http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka oświatowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
S/226/09/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa biomasy: pelletu drzewnego, zrębki drzewnej i pelletu słomianego według poniższej specyfikacji do miejsca wskazanego przez zamawiającego, tj. kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim w ilościach podanych w formularzu ofertowo - cenowym. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 09111400-4 – paliwa drzewne 03419000-0 –drewno cięte 03114100-4 – słoma
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09111400-4
Dodatkowe kody CPV: 03419000-0, 03114100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2019 Wartość bez VAT 313747.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: ROLTOM Stanisław Tomaszewski tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 366663.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.