A A A

Przetargi rozstrzygnięte

Protokoły do pobrania w załącznikach.

Załączniki:
Pobierz plik (Gaz propan butan w butlach 11kg.jpg)Gaz propan butan w butlach 11kg.jpg1414 kB99 Pobieranie
Pobierz plik (materiały biurowe.jpg)materiały biurowe.jpg1529 kB96 Pobieranie
Pobierz plik (materiały budowlane i wykończeniowe.jpg)materiały budowlane i wykończeniowe.jpg1502 kB86 Pobieranie
Pobierz plik (środki czystości i arykuły agd.jpg)środki czystości i arykuły agd.jpg1487 kB79 Pobieranie
Pobierz plik (Tusze i tonery.jpg)Tusze i tonery.jpg1471 kB67 Pobieranie

PAKIET I

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 5 ( pakiet nr I) złożona przez  ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zo.o. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

            Razem: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr I, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

PAKIET II

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 2 ( pakiet nr II) złożona przez  Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys ul. Lipowa 7, 21-003 Ciecierzyn, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty

kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

            Razem: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr II, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 PAKIET III

Brak ofert - został rozpisany kolejny przetarg.

 

PAKIET IV

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 7 ( pakiet nr IV) złożona przez  Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Z. Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna, ul. Łąkowa 1, 21-310 Wohyń jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

            Razem: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była najkorzystniejszą ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr IV, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Pozostałe oferty na pakiet IV:

Oferta nr 6 ( pakiet nr IV) złożona KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów ul. Pod Borem 8

Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 58,67 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

Razem: 98,67 pkt

 

PAKIET V

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 8 ( pakiet nr V) złożona przez  „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15  jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

            Razem: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była najkorzystniejszą ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr V, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Pozostałe oferty na pakiet V:

Oferta nr 5 ( pakiet nr V) złożona ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zo.o. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków

Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 56,34 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

Razem: 96,54 pkt

 

PAKIET VI

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 3 ( pakiet nr VI) złożona przez  Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk 22-100 Chełm ul. Armii Krajowej 23/18, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty

kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

            Razem: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr VI, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

PAKIET VII

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 4 ( pakiet nr VII) złożona przez  Gminna Spółdzielnia „SCH”,

21-110 Ostrów Lubelski ul. Lubelska 15 , jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała           80 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty

kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 20 pkt

           

            Razem: 80 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr VII, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

PAKIET VIII

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 8 ( pakiet nr VIII) złożona przez  „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15  jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

            Razem: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr VIII, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

PAKIET IX

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 1( pakiet nr IX) złożona przez  Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim  ul. Spółdzielcza 6, 21-110 Ostrów Lubelski, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24 SIWZ kierował się przy wyborze oferty

kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

            Razem: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr IX, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

PAKIET X

 

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.)  informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 6 ( pakiet nr X) złożona przez  KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów ul. Pod Borem 8 jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 60 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

            Razem: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była najkorzystniejszą ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr X, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Pozostałe oferty na pakiet X:

Oferta nr 1 ( pakiet nr X) złożona Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim                   

 ul. Spółdzielcza 6, 21-110 Ostrów Lubelski

Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 58,82 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

Razem: 98,82 pkt

Oferta nr 7 ( pakiet nr X) złożona Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Z. Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna, ul. Łąkowa 1, 21-310 Wohyń

Zamawiający  zgodnie z  rozdz. 24.  SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:

cena – 57,19 pkt

            termin płatności za fakturę – 40 pkt

           

Razem: 97,19 pkt 

 

                                           Dyrektor

                                          mgr inż. Krzysztof Wąsala

 

                        Ostrów Lubelski 29.11.2016r

Protokół otwarcia ofert

Dotyczy przetargu na dostawę produktów żywnościowych znak: Znak: I-4243-009K\2016

       W dniu 29 listopada 2016r. o godz.9:15 zgodnie z ustalonym terminem otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego powołana zarządzeniem dyrektora Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim nr 21/2016 z dnia 22.11.2016.r. w składzie:

  1. Przewodniczący – Rafał Wójtowicz
  2. Członek – Ewa Kornacka

3.   Sekretarz – Elżbieta Pacek
dokonała otwarcia ofert w/w postępowaniu .

  1. 1.Termin składania ofert minął 29.11.2016r. o godz. 9:00
    1. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków jakie zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych pakietów zamówienia.
    2. Komisja stwierdziła, że w terminie wpłynęło 8 ofert przetargowych następujących firm/osób:

I.   Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski,

pakiet nr. IX - kwota – 43042,13

termin płatności za fakturę   - 30 dni

pakiet nr. X - kwota – 42996,98

termin płatności za fakturę   - 30 dni

II.   Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys ul. Lipowa 7, 21-003 Ciecierzyn pakiet nr. II - kwota – 39889,06

termin płatności za fakturę   - 30 dni

 

 

III. Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk 22-100 Chełm ul. Armii Krajowej 23/18

pakiet nr. VI - kwota – 15848,70

termin płatności za fakturę   - 30 dni

IV. Gminna Spółdzielnia „SCh” ul. Lubelska 15, 21-110 Ostrów Lubelski

pakiet nr. VII - kwota – 38862,99

termin płatności za fakturę   - 14 dni

 

 

V. ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zoo. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków,

pakiet nr. I - kwota – 45487,08

termin płatności za fakturę   - 30 dni

pakiet nr. V - kwota – 60009,66

termin płatności za fakturę   - 30 dni

 

VI. KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów, ul. Pod Borem 8, filia 20-234 Lublin ul. Mełgiewska 20a

pakiet nr IV - kwota – 29827,35

termin płatności za fakturę   - 30 dni

 

pakiet nr X - kwota – 42151,73

termin płatności za fakturę   - 30 dni

 

 

VII. Masarnia z Ubojnią „ZEMAT” Z. Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna 21-310 Wohyń ul. Łąkowa 1

pakiet nr. IV- kwota – 29163,75

termin płatności za fakturę   - 28 dni

 

pakiet nr. X - kwota – 44221,28

termin płatności za fakturę   - 28 dni

 

 

VIII. „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15

pakiet nr.V - kwota – 56352,43

termin płatności za fakturę   - 28 dni

pakiet nr. VIII - kwota – 13209,00

termin płatności za fakturę   - 28 dni

 

 

 

Po dokonaniu otwarcia ofert zakończono jawne posiedzenie komisji z udziałem Wykonawców.

  1. Sprawdzenie kompletności oferty, dokonanie jej oceny oraz ocena dostarczonych przedmiotów zamówienia nastąpi w części niejawnej.
  2. O wynik przetargu oferenci zostaną powiadomieni listownie oraz zostanie on wywieszony na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/

Sporządził sekretarz komisji Elżbieta Pacek

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 112923-2016 z dnia 2016-06-30 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Ostrów Lubelski
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa biomasy na sezon 2016/2017: pelletu drzewnego, zrębki drzewnej i pelletu słomianego do miejsca wskazanego przez zamawiającego, tj. kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim w ilościach...
Termin składania ofert: 2016-07-08


Ostrów Lubelski: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.
Numer ogłoszenia: 179043 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112923 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 81 852 00 40, faks 81 852 00 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00-4, 03.41.90.00-0, 03.11.41.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Green Star Sp. z o. o., Uścimów Stary 71, 21-109 Uścimów, Uścimów Stary 71, 21-109 Uścimów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 320475,30
  • Oferta z najniższą ceną: 320475,30 / Oferta z najwyższą ceną: 320475,30
  • Waluta: PLN .

Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert oraz odrzuceniach - przetarg nieograniczony na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim 

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim najkorzystniejsze oferty na poszczególne pakiety przedstawiły:

 Pakiet nr I - oferta nr 10 ( pakiet nr I) złożona przez  Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe AVEXIM Sp. z o.o. Turka, ul. Bukowa 2, 20-258 Lublin 62

Pakiet nr II - oferta nr 2 ( pakiet nr II) złożona przez  Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys 107A 21-003 Ciecierzyn

Pakiet nr III - oferta nr 5 ( pakiet nr III) złożona przez  PHU „ BEST” K. Zachoszcz, B. Lipski, Sp.J,  ul. Nowodworska 1h ,21-100 Lubartów

Pakiet nr IV - oferta nr 12 ( pakiet nr IV) złożona przez  Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Z. Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna, ul. Łąkowa 1 21-310 Wohyń

Pakiet nr V - oferta nr 6 ( pakiet nr V) złożona przez  „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15  

Pakiet nr VI - oferta nr 1 ( pakiet nr VI) złożona przez  Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk 22-100 Chełm ul. Armii Krajowej 23/18

Pakiet nr VII - odrzucenie oferty

Pakiet nr VIII - oferta nr 11 ( pakiet nr VIII) złożona przez  Ferma Drobiu „ SŁOWIK” s.c W.Słowik B.Słowik J. Słowik-Bukowska, I. Słowik – Kwiatkowska,  Majdan Trzebieski 37, 24-320 Poniatowa

Pakiet nr IX - oferta nr 4 ( pakiet nr IX) złożona przez  Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim  ul. Spółdzielcza 6, 21-110 Ostrów Lubelski

Pakiet nr X -oferta nr 4 ( pakiet nr X) złożona przez  Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim  ul. Spółdzielcza 6, 21-110 Ostrów Lubelski


Ostrów Lubelski, 10.12.2014 r.

I-4243-008K/2014

 

 

Informacja na temat złożonych ofert

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim zostały wybrane następujące oferty:

PAKIET I:

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 4 ( pakiet nr I) złożona przez IGLOTEX – ŁUKASZ Sp. zoo., Porosły 99,   16-070 Choroszcz FILIA w LUBLINIE ul. Władysława Grabskiego 23, 20-330 Lublin, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

 PAKIET II:

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 1 ( pakiet nr II) złożona przez  Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Zdzisław Trościańczyk i S-ka Sp. jawna 21-310 Wohyń ul. Łąkowa 1, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

   PAKIET III

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 2 ( pakiet nr III) złożona przez  PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15  , jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

PAKIET IV:

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 9 ( pakiet nr IV) złożona przez  Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

PAKIET V:

Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 9 ( pakiet nr V) złożona przez  Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

                       


Ostrów Lubelski, 01.12.2014 r.

I-4243-007K/2014

 

 

Informacja na temat złożonych ofert

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim zostały wybrane następujące oferty.

PAKIET I :

Oferta nr 6 ( pakiet nr I) złożona przez  Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
AVEXIM Sp. z o.o. Turka, ul. Bukowa 2  20-258 Lublin 62, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

PAKIET II:

Oferta nr 3 ( pakiet nr II) złożona przez  Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys 107A 21-003 Ciecierzyn, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

PAKIET III

Oferta nr 16 ( pakiet nr III) złożona przez  przez  IGLOTEX – ŁUKASZ Sp. zoo., Porosły 99,   16-070 Choroszcz FILIA w LUBLINIE ul. Władysława Grabskiego 23, 20-330 Lublin przekracza wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet III zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.

PAKIET IV

Oferta nr 11 ( pakiet nr IV) złożona przez  KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów, ul. Pod Borem 8 filia 20-234 Lublin ul. Mełgiewska 20a oraz oferta nr 14 (pakiet nr IV) Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Zdzisław Trościańczyk i S-ka Sp. jawna 21-310 Wohyń ul. Łąkowa 1 przekroczyły wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet IV zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.

PAKIET V

Oferta nr 5 ( pakiet nr V) złożona przez  Firma Handlowa „MAZPOL” Grzegorz Mazuś 21-110 Lubartów ul. Przemysłowa 17 oraz oferta nr 12 (pakiet nr 5) złożona przez „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15  przekroczyły wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet V zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.

PAKIET VI

Oferta nr 9 ( pakiet nr VI) złożona przez Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk 22-100 Chełm ul. Armii Krajowej 23/18 jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

PAKIET VII

Oferta nr 13 ( pakiet nr VII) złożona przez  Gminna Spółdzielnia „S.Ch” ul. Lubelska 15, 21-110 Ostrów Lubelski jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

PAKIET VIII

Oferta nr 12 ( pakiet nr VIII) złożona przez  „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15  jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

PAKIET IX

oferta nr 1 ( pakiet nr IX) złożona przez  Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski, oferta nr 6 (pakiet nr IX) złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe AVEXIM Sp. z o.o. Turka, ul. Bukowa 2  20-258 Lublin 62 oraz oferta nr 10 (pakiet nr IX) złożona przez ŚWID-HURT” Mirosław Badurowicz 21-040 Świdnik Al. Armii Krajowej 20 przekroczyły wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet IX zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.

PAKIET X

Oferta nr 1 ( pakiet nr X) złożona przez  Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski, oferta nr 10 (pakiet nr X) złożona przez ŚWID-HURT” Mirosław Badurowicz 21-040 Świdnik Al. Armii Krajowej 20, oferta    nr 11 (pakiet X) złożona przez KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów, ul. Pod Borem 8 filia 20-234 Lublin ul. Mełgiewska 20a       oraz oferta nr 14 (pakiet nr X) złożona przez Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Zdzisław Trościańczyk i S-ka Sp. jawna 21-310 Wohyń ul. Łąkowa 1    przekroczyły wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet X zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.

INFORMACJA NA TEMAT ODRZUCONYCH OFERT

Informacja o  odrzuceniu oferty.

 Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim informuje iż oferta złożona przez firmę ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zoo. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków została odrzucona z powodu niezgodności z wymogami formalnymi SIWZ:

 I. Przedmiot zamówienia, pkt. 1 „Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na nie więcej niż dwie części.”

Firma złożyła ofertę na 3 części.

Informacja o  odrzuceniu oferty.

 Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki  internatu ZS w Ostrowie Lubelskim informuje iż oferta złożona przez firmę GULIK SP. Z O. O. 05-860 Płochocin ul. Długa 2 MAGAZYN 21-400 Łuków ul. Żelechowska 21b została odrzucona z powodu niezgodności z wymogami formalnymi SIWZ:

 XVIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

„Oferty należy złożyć do dnia 01.12.2014 r. do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Unickiej 5 21-110 Ostrów Lubelski , w sekretariacie.

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie.

Oferta złożona po terminie będzie zwrócona po upływie terminu do wniesienia odwołania.”

 

Oferta wpłynęła 01.12.2014r. o godzinie 11.00.





Pytania i odpowiedzi:

1. Czy w sisz nie ma błędu? Oś y ma mieć 12000mm?.

odp. Tak to jest błąd. Powinno być:

  • Obszar pracy maszyny dla poszczególnych osi nie mniej niż: X:1000mm Y:1200mm Z: 300mm.

2. termin realizacji zamówienia tak jak w siwz do końca lipca. Jeśli wykonawca nie jest w stanie wykonać zamówienia do końca lipca proszę jasno określić to w ofercie i podać proponowany termin realizacji


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.zs.ostrowlubelski.edu.pl

Ostrów Lubelski: Zakup frezarko grawerki sterowanej numerycznie do Zespołu Szkół w Ostrowie

Lubelskim

Numer ogłoszenia: 124869 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 81 852 00 40, faks 81 852 00 40.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.ostrowlublski.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup frezarko grawerki sterowanej numerycznie do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja techniczna frezarko grawerki: Stalowa spawana odprężana rama i brama

maszyny o dużej sztywności obrabiana w jednym mocowaniu i wyżarzana, Obszar pracy maszyny dla poszczególnych osi nie mniej niż: X:1000mm Y:12000mm Z:

300mm. Mechanika 3D - napędy liniowe oparte na prowadnicach, wózkach kulowych i śrubach tocznych firmy BOSCH Rexroth Star lub równoważne (z gwarancją

producenta na 10 000km) umożliwiające przenoszenie dużych sił, Silniki SERVO AC o mocy min 500W, Wrzeciono min. 4.0 kW min. 24 000 obr/min lubrównoważne z manualną wymianą narzędzia, na łożyskach ceramicznych, temperatura pracy wrzeciona stabilizowana za pomocą wentylatora elektrycznego,

Kompensacja masy osi Z za pomocą siłownika pneumatycznego, Mocowanie materiału: stół T-rowkowy, aluminiowy, Zewnętrzny pulpit sterujący z komputerem

oraz zewnętrznym panelem sterującym, Nowoczesny system sterowania z dynamiczną analizą wektorów, przystosowany do obróbki 3D, Program sterujący Info

CAM - w języku polskim lub równoważny, Płynna regulacja prędkości posuwu potencjometrem, Wizualizacja cięcia w czasie rzeczywistym, możliwość symulacji

przed obróbką, Precyzyjne wyłączniki krańcowe indukcyjne, Mgiełka olejowa automatyczna z regulacją skraplania, Odkurzacz przemysłowy do odciągu wiórów

wraz ze stopą odciągową, Czujnik wysokości narzędzia grzybkowy - automatyczny, Dodatkowa oś obrotowa o średnicy mocowania min. - fi 70mm,

Oprogramowanie VCARVE lub równoważne, Oprogramowanie CUT3D lub równoważne, Zestaw kluczy obsługowych do wrzeciona (np. 2 tulejki ER32), Kompresor

tłokowy o wydajności min. 50l/min, Komplet frezów startowych: frezy palcowe dwupiórowe o średnicy fi 1mm, 2mm, 3mm, 4mm, 5mm oraz 6mm.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 30% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00-9, 42.62.00.00-8, 42.62.11.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. W związku z powyższym

zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnianie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 4 dostawy o charakterystyce zbieżnej

z przedmiotem zamówienia - zakup i dostawa frezarko grawerki sterowanej numerycznie 4 osiowej), z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania

oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca zobowiązany jest do wykazania iż posiada środki do transportu oraz sprzęt;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach

finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest

udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne

zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu

warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie,

że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego

organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w

realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo

informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

informacja w SiWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.ostrowlubelski.edu.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim ul. Unicka 5 21-110 Ostrów Lubelski pok.

nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Ostrowie

Lubelskim ul. Unicka 5 21-110 Ostrów Lubelski pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu

Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o

Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Zespół Szkół

ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski, Powiat Lubartowski

www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Ostrów Lubelski, 18.06.2014 r.

s/226/6/14

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

         Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę frezarko-grawerki do ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 1 złożona przez  4 CNC Sp. z o.o. ul. Św. Marcin 45C/24 61-806 Poznań  jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.

      Zamawiający  zgodnie z  rozdz. XIII  SIWZ kierował się przy wyborze oferty

kryterium: cena – 100%.

Uzasadnienie wyboru:

       Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,

Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz oferta  była jedyną ofertą dotyczącą zakupu i dostawy frezarko-grawerki do ZS w Ostrowie Lubelskim, uzyskała największą ilość punktów wg kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

                                                                                                                             Dyrektor

 

                                                                                                                               mgr inż. Krzysztof Wąsala