Przetargi rozstrzygnięte
PAKIET I
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 5 ( pakiet nr I) złożona przez ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zo.o. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 100 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr I, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
PAKIET II
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 2 ( pakiet nr II) złożona przez Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys ul. Lipowa 7, 21-003 Ciecierzyn, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty
kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 100 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr II, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
PAKIET III
Brak ofert - został rozpisany kolejny przetarg.
PAKIET IV
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 7 ( pakiet nr IV) złożona przez Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Z. Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna, ul. Łąkowa 1, 21-310 Wohyń jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 100 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była najkorzystniejszą ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr IV, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pozostałe oferty na pakiet IV:
Oferta nr 6 ( pakiet nr IV) złożona KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów ul. Pod Borem 8
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 58,67 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 98,67 pkt
PAKIET V
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 8 ( pakiet nr V) złożona przez „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15 jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 100 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była najkorzystniejszą ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr V, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pozostałe oferty na pakiet V:
Oferta nr 5 ( pakiet nr V) złożona ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zo.o. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 56,34 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 96,54 pkt
PAKIET VI
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 3 ( pakiet nr VI) złożona przez Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk 22-100 Chełm ul. Armii Krajowej 23/18, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty
kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 100 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr VI, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
PAKIET VII
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 4 ( pakiet nr VII) złożona przez Gminna Spółdzielnia „SCH”,
21-110 Ostrów Lubelski ul. Lubelska 15 , jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 80 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty
kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 20 pkt
Razem: 80 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr VII, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
PAKIET VIII
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 8 ( pakiet nr VIII) złożona przez „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15 jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 100 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr VIII, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
PAKIET IX
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 1( pakiet nr IX) złożona przez Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6, 21-110 Ostrów Lubelski, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24 SIWZ kierował się przy wyborze oferty
kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 100 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była jedyną ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr IX, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
PAKIET X
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (przeprowadzanego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z póź. Zm.) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 6 ( pakiet nr X) złożona przez KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów ul. Pod Borem 8 jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 60 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 100 pkt
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz jego oferta była najkorzystniejszą ofertą spełniającą wszystkie warunki SIWZ dotyczącą pakietu nr X, uzyskała największą ilość punktów wg kryteriów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pozostałe oferty na pakiet X:
Oferta nr 1 ( pakiet nr X) złożona Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim
ul. Spółdzielcza 6, 21-110 Ostrów Lubelski
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 58,82 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 98,82 pkt
Oferta nr 7 ( pakiet nr X) złożona Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Z. Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna, ul. Łąkowa 1, 21-310 Wohyń
Zamawiający zgodnie z rozdz. 24. SIWZ kierował się przy wyborze oferty kryterium:
cena – 57,19 pkt
termin płatności za fakturę – 40 pkt
Razem: 97,19 pkt
Dyrektor
mgr inż. Krzysztof Wąsala
Ostrów Lubelski 29.11.2016r
Protokół otwarcia ofert
Dotyczy przetargu na dostawę produktów żywnościowych znak: Znak: I-4243-009K\2016
W dniu 29 listopada 2016r. o godz.9:15 zgodnie z ustalonym terminem otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego powołana zarządzeniem dyrektora Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim nr 21/2016 z dnia 22.11.2016.r. w składzie:
- Przewodniczący – Rafał Wójtowicz
- Członek – Ewa Kornacka
3. Sekretarz – Elżbieta Pacek
dokonała otwarcia ofert w/w postępowaniu .
- 1.Termin składania ofert minął 29.11.2016r. o godz. 9:00
- Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków jakie zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych pakietów zamówienia.
- Komisja stwierdziła, że w terminie wpłynęło 8 ofert przetargowych następujących firm/osób:
I. Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski,
pakiet nr. IX - kwota – 43042,13
termin płatności za fakturę - 30 dni
pakiet nr. X - kwota – 42996,98
termin płatności za fakturę - 30 dni
II. Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys ul. Lipowa 7, 21-003 Ciecierzyn pakiet nr. II - kwota – 39889,06
termin płatności za fakturę - 30 dni
III. Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk 22-100 Chełm ul. Armii Krajowej 23/18
pakiet nr. VI - kwota – 15848,70
termin płatności za fakturę - 30 dni
IV. Gminna Spółdzielnia „SCh” ul. Lubelska 15, 21-110 Ostrów Lubelski
pakiet nr. VII - kwota – 38862,99
termin płatności za fakturę - 14 dni
V. ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zoo. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków,
pakiet nr. I - kwota – 45487,08
termin płatności za fakturę - 30 dni
pakiet nr. V - kwota – 60009,66
termin płatności za fakturę - 30 dni
VI. KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów, ul. Pod Borem 8, filia 20-234 Lublin ul. Mełgiewska 20a
pakiet nr IV - kwota – 29827,35
termin płatności za fakturę - 30 dni
pakiet nr X - kwota – 42151,73
termin płatności za fakturę - 30 dni
VII. Masarnia z Ubojnią „ZEMAT” Z. Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna 21-310 Wohyń ul. Łąkowa 1
pakiet nr. IV- kwota – 29163,75
termin płatności za fakturę - 28 dni
pakiet nr. X - kwota – 44221,28
termin płatności za fakturę - 28 dni
VIII. „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15
pakiet nr.V - kwota – 56352,43
termin płatności za fakturę - 28 dni
pakiet nr. VIII - kwota – 13209,00
termin płatności za fakturę - 28 dni
Po dokonaniu otwarcia ofert zakończono jawne posiedzenie komisji z udziałem Wykonawców.
- Sprawdzenie kompletności oferty, dokonanie jej oceny oraz ocena dostarczonych przedmiotów zamówienia nastąpi w części niejawnej.
- O wynik przetargu oferenci zostaną powiadomieni listownie oraz zostanie on wywieszony na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego http://www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/
Sporządził sekretarz komisji Elżbieta Pacek
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 112923-2016 z dnia 2016-06-30 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Ostrów Lubelski
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa biomasy na sezon 2016/2017: pelletu drzewnego, zrębki drzewnej i pelletu słomianego do miejsca wskazanego przez zamawiającego, tj. kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim w ilościach...
Termin składania ofert: 2016-07-08
Ostrów Lubelski: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.
Numer ogłoszenia: 179043 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112923 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 81 852 00 40, faks 81 852 00 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00-4, 03.41.90.00-0, 03.11.41.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Green Star Sp. z o. o., Uścimów Stary 71, 21-109 Uścimów, Uścimów Stary 71, 21-109 Uścimów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 320475,30
- Oferta z najniższą ceną: 320475,30 / Oferta z najwyższą ceną: 320475,30
- Waluta: PLN .
Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert oraz odrzuceniach - przetarg nieograniczony na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim najkorzystniejsze oferty na poszczególne pakiety przedstawiły:
Pakiet nr I - oferta nr 10 ( pakiet nr I) złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe AVEXIM Sp. z o.o. Turka, ul. Bukowa 2, 20-258 Lublin 62
Pakiet nr II - oferta nr 2 ( pakiet nr II) złożona przez Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys 107A 21-003 Ciecierzyn
Pakiet nr III - oferta nr 5 ( pakiet nr III) złożona przez PHU „ BEST” K. Zachoszcz, B. Lipski, Sp.J, ul. Nowodworska 1h ,21-100 Lubartów
Pakiet nr IV - oferta nr 12 ( pakiet nr IV) złożona przez Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Z. Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna, ul. Łąkowa 1 21-310 Wohyń
Pakiet nr V - oferta nr 6 ( pakiet nr V) złożona przez „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15
Pakiet nr VI - oferta nr 1 ( pakiet nr VI) złożona przez Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk 22-100 Chełm ul. Armii Krajowej 23/18
Pakiet nr VII - odrzucenie oferty
Pakiet nr VIII - oferta nr 11 ( pakiet nr VIII) złożona przez Ferma Drobiu „ SŁOWIK” s.c W.Słowik B.Słowik J. Słowik-Bukowska, I. Słowik – Kwiatkowska, Majdan Trzebieski 37, 24-320 Poniatowa
Pakiet nr IX - oferta nr 4 ( pakiet nr IX) złożona przez Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6, 21-110 Ostrów Lubelski
Pakiet nr X -oferta nr 4 ( pakiet nr X) złożona przez Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6, 21-110 Ostrów Lubelski
Ostrów Lubelski, 10.12.2014 r.
I-4243-008K/2014
Informacja na temat złożonych ofert
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim zostały wybrane następujące oferty:
PAKIET I:
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 4 ( pakiet nr I) złożona przez IGLOTEX – ŁUKASZ Sp. zoo., Porosły 99, 16-070 Choroszcz FILIA w LUBLINIE ul. Władysława Grabskiego 23, 20-330 Lublin, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET II:
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 1 ( pakiet nr II) złożona przez Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Zdzisław Trościańczyk i S-ka Sp. jawna 21-310 Wohyń ul. Łąkowa 1, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET III
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 2 ( pakiet nr III) złożona przez PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15 , jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET IV:
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 9 ( pakiet nr IV) złożona przez Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET V:
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 9 ( pakiet nr V) złożona przez Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Ostrów Lubelski, 01.12.2014 r.
I-4243-007K/2014
Informacja na temat złożonych ofert
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim zostały wybrane następujące oferty.
PAKIET I :
Oferta nr 6 ( pakiet nr I) złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
AVEXIM Sp. z o.o. Turka, ul. Bukowa 2 20-258 Lublin 62, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET II:
Oferta nr 3 ( pakiet nr II) złożona przez Gospodarstwo Rolno – Handlowe Marzena Mitrut, Dys 107A 21-003 Ciecierzyn, jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET III
Oferta nr 16 ( pakiet nr III) złożona przez przez IGLOTEX – ŁUKASZ Sp. zoo., Porosły 99, 16-070 Choroszcz FILIA w LUBLINIE ul. Władysława Grabskiego 23, 20-330 Lublin przekracza wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet III zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.
PAKIET IV
Oferta nr 11 ( pakiet nr IV) złożona przez KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów, ul. Pod Borem 8 filia 20-234 Lublin ul. Mełgiewska 20a oraz oferta nr 14 (pakiet nr IV) Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Zdzisław Trościańczyk i S-ka Sp. jawna 21-310 Wohyń ul. Łąkowa 1 przekroczyły wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet IV zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.
PAKIET V
Oferta nr 5 ( pakiet nr V) złożona przez Firma Handlowa „MAZPOL” Grzegorz Mazuś 21-110 Lubartów ul. Przemysłowa 17 oraz oferta nr 12 (pakiet nr 5) złożona przez „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15 przekroczyły wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet V zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.
PAKIET VI
Oferta nr 9 ( pakiet nr VI) złożona przez Zakład Gastronomiczno Handlowy „ALICJA” Tomasz Traczuk 22-100 Chełm ul. Armii Krajowej 23/18 jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET VII
Oferta nr 13 ( pakiet nr VII) złożona przez Gminna Spółdzielnia „S.Ch” ul. Lubelska 15, 21-110 Ostrów Lubelski jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET VIII
Oferta nr 12 ( pakiet nr VIII) złożona przez „PPUH SOREL” Spółka z o.o 43-225 Wola, Oddział Nr 1 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN 15 jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
PAKIET IX
oferta nr 1 ( pakiet nr IX) złożona przez Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski, oferta nr 6 (pakiet nr IX) złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe AVEXIM Sp. z o.o. Turka, ul. Bukowa 2 20-258 Lublin 62 oraz oferta nr 10 (pakiet nr IX) złożona przez ŚWID-HURT” Mirosław Badurowicz 21-040 Świdnik Al. Armii Krajowej 20 przekroczyły wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet IX zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.
PAKIET X
Oferta nr 1 ( pakiet nr X) złożona przez Masarnia z Ubojnią Tadeusz Harasim ul. Spółdzielcza 6 21-110 Ostrów Lubelski, oferta nr 10 (pakiet nr X) złożona przez ŚWID-HURT” Mirosław Badurowicz 21-040 Świdnik Al. Armii Krajowej 20, oferta nr 11 (pakiet X) złożona przez KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba 26-004 Bieliny, Czaplów, ul. Pod Borem 8 filia 20-234 Lublin ul. Mełgiewska 20a oraz oferta nr 14 (pakiet nr X) złożona przez Masarnia Ubojnia „ZEMAT” Zdzisław Trościańczyk i S-ka Sp. jawna 21-310 Wohyń ul. Łąkowa 1 przekroczyły wartość brutto kwoty, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z zaistniałą sytuacją na pakiet X zostanie niezwłocznie ogłoszony nowy przetarg nieograniczony.
INFORMACJA NA TEMAT ODRZUCONYCH OFERT
Informacja o odrzuceniu oferty.
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim informuje iż oferta złożona przez firmę ALMAX – DYSTRYBUCJA Sp. zoo. Panieńszczyzna, 21-002 Jastków została odrzucona z powodu niezgodności z wymogami formalnymi SIWZ:
I. Przedmiot zamówienia, pkt. 1 „Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na nie więcej niż dwie części.”
Firma złożyła ofertę na 3 części.
Informacja o odrzuceniu oferty.
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę żywności do stołówki internatu ZS w Ostrowie Lubelskim informuje iż oferta złożona przez firmę GULIK SP. Z O. O. 05-860 Płochocin ul. Długa 2 MAGAZYN 21-400 Łuków ul. Żelechowska 21b została odrzucona z powodu niezgodności z wymogami formalnymi SIWZ:
XVIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
„Oferty należy złożyć do dnia 01.12.2014 r. do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Unickiej 5 21-110 Ostrów Lubelski , w sekretariacie.
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie.
Oferta złożona po terminie będzie zwrócona po upływie terminu do wniesienia odwołania.”
Oferta wpłynęła 01.12.2014r. o godzinie 11.00.
Pytania i odpowiedzi:
1. Czy w sisz nie ma błędu? Oś y ma mieć 12000mm?.
odp. Tak to jest błąd. Powinno być:
- Obszar pracy maszyny dla poszczególnych osi nie mniej niż: X:1000mm Y:1200mm Z: 300mm.
2. termin realizacji zamówienia tak jak w siwz do końca lipca. Jeśli wykonawca nie jest w stanie wykonać zamówienia do końca lipca proszę jasno określić to w ofercie i podać proponowany termin realizacji
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zs.ostrowlubelski.edu.pl
Ostrów Lubelski: Zakup frezarko grawerki sterowanej numerycznie do Zespołu Szkół w Ostrowie
Lubelskim
Numer ogłoszenia: 124869 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 81 852 00 40, faks 81 852 00 40.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.ostrowlublski.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup frezarko grawerki sterowanej numerycznie do Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja techniczna frezarko grawerki: Stalowa spawana odprężana rama i brama
maszyny o dużej sztywności obrabiana w jednym mocowaniu i wyżarzana, Obszar pracy maszyny dla poszczególnych osi nie mniej niż: X:1000mm Y:12000mm Z:
300mm. Mechanika 3D - napędy liniowe oparte na prowadnicach, wózkach kulowych i śrubach tocznych firmy BOSCH Rexroth Star lub równoważne (z gwarancją
producenta na 10 000km) umożliwiające przenoszenie dużych sił, Silniki SERVO AC o mocy min 500W, Wrzeciono min. 4.0 kW min. 24 000 obr/min lubrównoważne z manualną wymianą narzędzia, na łożyskach ceramicznych, temperatura pracy wrzeciona stabilizowana za pomocą wentylatora elektrycznego,
Kompensacja masy osi Z za pomocą siłownika pneumatycznego, Mocowanie materiału: stół T-rowkowy, aluminiowy, Zewnętrzny pulpit sterujący z komputerem
oraz zewnętrznym panelem sterującym, Nowoczesny system sterowania z dynamiczną analizą wektorów, przystosowany do obróbki 3D, Program sterujący Info
CAM - w języku polskim lub równoważny, Płynna regulacja prędkości posuwu potencjometrem, Wizualizacja cięcia w czasie rzeczywistym, możliwość symulacji
przed obróbką, Precyzyjne wyłączniki krańcowe indukcyjne, Mgiełka olejowa automatyczna z regulacją skraplania, Odkurzacz przemysłowy do odciągu wiórów
wraz ze stopą odciągową, Czujnik wysokości narzędzia grzybkowy - automatyczny, Dodatkowa oś obrotowa o średnicy mocowania min. - fi 70mm,
Oprogramowanie VCARVE lub równoważne, Oprogramowanie CUT3D lub równoważne, Zestaw kluczy obsługowych do wrzeciona (np. 2 tulejki ER32), Kompresor
tłokowy o wydajności min. 50l/min, Komplet frezów startowych: frezy palcowe dwupiórowe o średnicy fi 1mm, 2mm, 3mm, 4mm, 5mm oraz 6mm.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 30% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00-9, 42.62.00.00-8, 42.62.11.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. W związku z powyższym
zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnianie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 4 dostawy o charakterystyce zbieżnej
z przedmiotem zamówienia - zakup i dostawa frezarko grawerki sterowanej numerycznie 4 osiowej), z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania iż posiada środki do transportu oraz sprzęt;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
informacja w SiWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.ostrowlubelski.edu.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim ul. Unicka 5 21-110 Ostrów Lubelski pok.
nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Ostrowie
Lubelskim ul. Unicka 5 21-110 Ostrów Lubelski pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Zespół Szkół
ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski, Powiat Lubartowski
www.zs.ostrowlubelski.edu.pl/, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ostrów Lubelski, 18.06.2014 r.
s/226/6/14
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający: Zespół Szkół w Ostrowie Lubelskim, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póżn. Zm. – dalej ustawa ) informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę frezarko-grawerki do ZS w Ostrowie Lubelskim oferta nr 1 złożona przez 4 CNC Sp. z o.o. ul. Św. Marcin 45C/24 61-806 Poznań jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 100 punktów.
Zamawiający zgodnie z rozdz. XIII SIWZ kierował się przy wyborze oferty
kryterium: cena – 100%.
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu,
Wykonawca spełnił warunki opisane w SIWZ oraz oferta była jedyną ofertą dotyczącą zakupu i dostawy frezarko-grawerki do ZS w Ostrowie Lubelskim, uzyskała największą ilość punktów wg kryterium podanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dyrektor
mgr inż. Krzysztof Wąsala